Räcker det inte med dem som redan finns?

Bloggkommentatorer menar jag då. Och nej, jag tycker inte att det räcker. Missförstå mig rätt, A-M och Mia på www.bloggkommentatorerna.se är fantastiskt duktiga, men jag tycker de börjat tappa stingen lite. Dessutom blir man ju lite smått trött på att hela tiden idiotförklaras av dem, de skäller ju ut sina läsare minst en gång i veckan. Så fort en person kommenterat något negativt blir de förbannade och skriver ett argt inlägg, trots att tio andra personer skrivit något positivt. Så behandlar jag inte mina läsare (inte för att jag har några läsare än, men ändå!).

Dessutom tycker jag inte att ovan nämnda kommentatorer hinner med att kommentera eller analysera så mycket längre. Kanske väljer de att inte skriva om vissa bloggare eller vissa händelser med flit, vad vet jag, men faktum kvarstår att det är intressanta nyheter och skvallerstoff som intresserar många som de inte alls uppmärksammar. Och det är där jag kommer in förstås...

Stay tuned för en analys om Mogis problem med posten samt en rapport om Blondinbellas födelsedagsfest - självklart var undertecknad där!

/Bloggspionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0