Det skulle inte jag vågat göra...

Allas vår Blondinbella bråkar med taxiväxlar och sen när taxin kommer är den beställd i namnet Löwengris. Ganska komiskt måste jag säga, men kan inte personen i växeln som gjort detta råka ganska illa ut? Blondinbella skulle ju mycket väl kunna ta upp det med någon chef på Taxi Stockholm, men som tur är verkar hon ju ha tagit det med gott mod.

Nä hörrni, nu kan jag inte blogga mer, jag är alltför upptagen med att dregla över alla Bellas presenter. Inte lite avundsjuk man blir alltså!

Kommentarer
Postat av: jo

hm lägger till dej i favoriter, det e alltid lättare att läsa såna här bloggar än att verkligen läsa alla bloggar ni skriver om..=) ha d bra

2008-11-02 @ 12:52:37
URL: http://jojjo841212.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0