Blondinbellas succéfest

Enligt Bella själv var festen naturligtvis en succé, och det tror jag nog att den var för henne. Måste ha varit enormt kul att vara den som allt kretsade kring och fira på ett sådant storslaget vis.

Jag kom själv in på festen på eftersläppet och tyvärr verkar det som att jag missat allt det roliga. Jag såg knappt Bella då hon, Nils och de andra i hennes entourage satt inhägnade i någon slags Vip-hörna och inte låtsades om oss vanliga dödliga. Eller hörna och hörna, Vip-delen var en stor grej i mitten av rummet och så fick alla andra trängas utanför. Det fanns inget dansgolv utan man fick shaka bäst man ville framför baren där som sagt alla redan stod och trängdes.

Jag hade hoppats på någon litet framträdande av Bella, typ bara ett hej tack för att ni kom, men jag ser ju nu att allt sådant skedde tidigare. Men varför då ens ha ett eftersläpp? Hade det inte varit bättre att ha en lite mindre privat fest med sina närmaste om hon nu ändå inte ville beblanda sig med dem hon inte kände?

Kommentarer
Postat av: angel

jag var också där och jag prata med henne och jag dansa :/

2008-10-31 @ 22:59:14
URL: http://fancychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0